diumenge, 23 de maig del 2010

Quebrantahuesos

Aquest cap de setmana teniem planificada una sortida amb bici de carretera, però al final, alguns imprevistos van fer que canviéssim de plans i acabéssim apuntant-nos a una altra sortida amb gent de l'Ekke... ni més ni menys que a la Quebrantahuesos!!

Pels que no ho sapigueu, la Quebrantahuesos és una marxa cicloturista que s'organitza cada any a Sabiñánigo (Huesca) i passa per 4 ports de muntanya alguns força coneguts... el Somport, el Marie Blanque, el Portalet i per acabar el port de la Hoz de Jaca. Són 205 km i uns 3600 m de desnivell positiu.

Més info a http://www.quebrantahuesos.com/

Ja fa algun temps que fem bici de carretera, però jo no havia passat dels 100 km, i per tant, intentar fer la Quebrantahuesos en un dia pensava que no ho podria aconseguir. Així que ens vam plantejar portar roba per si ens quedàvem a dormir a mig camí si veiem que no podiem fer tota la ruta en un sol dia. Però finalment no va caldre! Sorprenentment vaig poder fer tots els km i força dignament!

La sortida la van planificar la Divina, la Mercè, la Mònica i el Jordi, ja que alguns d'ells faran la Quebrantahuesos el dia oficial (el 19 de juny) i volien tamptejar el terreny. Així que vam decidir acompanyar-los. La veritat és que ens ho hem passat molt bé amb ells, espero que puguem fer més coses plegats.
La pujada al Marie Blanque va ser la més dura de totes, però tampoc no es pot despreciar la pujada al Portalet... 30 km que se'm van fer eterns i on l'Edu va fer una escapada on ho va donar tot..., sort que a dalt teniem les magnífiques vistes del Midi d'Ossau, i també una parada per avituallar-nos...mmmhhh que bons els donuts de xocolata, xuxeries, pa de figa, patates fregides, ... qualsevol cosa que ens posessin devant ens ho hauriem menjat...

Vam arribar a Sabiñánigo a les 21:00, una dutxeta i directes a una pizzeria! A celebrar que ho haviem aconseguit!! Això sí, vam anar a dormir ben d'hora...estàvem tots morts...
Avui diumenge, hem deixat les bicis de banda i hem fet una excursioneta dominguera per Vadiello, això sí, menjar no n'ha faltat... encara estem cremant!! jajaja!!
I fins aquí un cap de setmana més voltant per aquí i per allà! Què tocarà la setmana vinent... em sembla que toca triatló a Mataró!

1. Vaja màquines!!! jo que no he fet mai més de 185km (d'un ironman que tenia 5km de propina)... i a sobre la QH !!!

Espero que no em falleu a Matarooooooooooooo, serà un paseito comparat amb això.

Edu, porta la teva tovallola Quicksilver ;-)

2. Eooo! jo encara no m'ho crec! A veure què tal a Mataró...avui aniré a córrer després de 3 setmanes de no fer-ho... però espero que els 5 km de la triatló els pugui fer bé, ni que sigui arrossegant-me...
    Ja li diré a l'Edu que porti una tovallola una mica digna... no comments!