dilluns, 12 de juliol del 2010

Calooooor!

Cap de setmana sufocant!!

Dissabte ens vam llevar i vam sortir amb la bici de carretera una estona... i quan dic una estona és molt poca estona!! Quina calor que feia a les  9 del matí!! La volta va ser curteta, uns 30 km perquè la solana que queia ho feia força desagradable....
Després de la dutxeta vam marxar cap a Cerdanyola, de visiteta a casa del Miguel i la Carmen per despedir-nos i veure'ls a ells i a l'Anaïs. Que gran que està!! supergordeta i molt riallera!



A quarts de 6 vaig quedar amb els meus pares per anar a la manifestació en contra la retallada de l'Estatut. Caram quina gentadaaaaa!! I això que només hi vaig estar una horeta perquè havia de marxar d'hora per anar ja cap a Pont de Suert. Em va costar una bona estona arribar al metro! Realment, un fet històric. Ara veig les imatges i se'm posa la pell de gallina...

Diumenge de triatló a Pont de Suert. Ja vam marxar dissabte a la tarda per anar a dormir per allà a prop perquè haviem de ser a boxes abans de les 8:45. Quan arribàvem a Senterada em va venir un flaix!! El neoprè!!! m'he deixat el neoprè!!! Merdaaaaaa!! Sort que al final no era obligatori, però sí recomanable, i també sort que al fer-ho en dues sortides diferents, vaig poder agafar el neoprè del Juanjo, un pedala del club, i vaig acabar fent la natació amb neoprè com tothom! La veritat és que l'aigua no estava freda, però clar, amb el neoprè flotes més i nedes més ràpid... ho hagués notat molt...
El tram de bici, eren tres voltes en lleugera pujada per una carretera de muntanya força estreta, la veritat és que se'm va fer força curt aquest tram de bici. El tram de córrer ja eren les 12:00, i queia un sol de justícia, sort que m'havia hidratat bé i que hi havia avituallaments cada 2,5 km... perquè la calor era espantosa...
A més, la cursa a peu passava per una pista que tenia algunes rampes considerables que anaves més ràpid fent-les a peu que corrent...
Finalment vaig acabar força contenta (vaig quedar 16a de les 33 noies que van participar i 13a de la meva categoria... a la meitat, mediocrilla com sempre...jejejeje!), tenint en compte que la calor a mi m'afecta molt. Això sí, l'any que ve em sembla que aquesta triatló no entrarà al meu calendari...massa calor...
I ara, fins el setembre res de res... a veure si m'apunto a Banyoles (tot i que aquest any l'han obert a massa participants i potser serà massa agoviant) i/o a Tossa.



I res, només ens queden 5 dies de feina i marxem!!!
En tenim moltes ganes... encara no ens en fem a la idea... però aquesta setmana hem d'acabar d'ultimar preparatius i suposo que a mesura que s'acosti el dia ens anirem posant més nerviosos...



3 comentaris:

  1. Jo ja sabia que ho faries molt bé!!! ara a descansar un dies i a disfrutar a tope d'Alaska!!

    Porteu les fotos a Bordon ;-)

    ResponElimina
  2. Miquel!
    Ostres, feia molta calor... però la veritat és que pensava que m'ho passaria pitjor. L'any que ve, m'ho pensaré...
    Ara a "descansar" a Alaska... vols dir que ho sabrem fer?? jejejeje!!
    Ens veiem a Bordon guapoooossssss!!! muaks!!!

    ResponElimina
  3. hahaha!!! osti quina enveja!
    A passar-ho molt bé petardos!
    per cert FELICITATS ANAÏS!!!!!!!!

    Edu, ves preparant l'equipatge e.....i a la tornada a fer un barranc!!!

    ResponElimina