dimarts, 7 de juny del 2011

Retrobat

Uffff!! Fa molt i molt de temps que hauriem d'haver escrit al bloc... va ser tornar d'Alaska i deixar-lo de banda...
Però ara que tinc temps, miraré de tornar a posar-m'hi!

Les coses han canviat una miqueta des de l'últim cop... ara ja no som només dos rodamons, sinó que en som 3!! L'Arlet ha fet més gran la nostra petita unitat familiar i també ha canviat les nostres vides i les nostres prioritats. Però no per això deixarem de fer coses, potser canviarà el ritme i el tipus d'activitat però no estarem quiets!!

Així que, dono per inaugurada una nova etapa del nostre petit bloc: enlloc de dos en som tres!



Per començar ja hem pogut anar per primer cop amb la furgo amb l'Arlet. El cap de setmana del 28 i 29 de maig vam anar cap a la zona de Port del Compte, Tuixent i La Vansa.

Sense tenir-ho massa planificat ens va sortir un cap de setmana rodó! Dissabte vam anar a veure la Clara i el Toni al Refugi del Bages que es troba a l'estació d'esquí de Port del Compte. Aquest parell sí que han fet un bon canvi de vida! A partir del juny es convertiran en els guardes d'aquest refugi que es troba en un lloc immillorable! Em sembla que els anirem a veure força sovint...

I cap a la tarda vam marxar cap a Tuixent. L'Edu en bici i jo a la furgo amb la petita. No ens ho pensàvem, però al arribar a Tuixent vam veure una gran esplanada plena de furgos acampades i cotxes. Aquí hi fan alguna cosa.... doncs sí! La festa de les Trementinaires! Quina casualitat!

Ens va agradar moltíssim i vam disfrutar molt al costat de la foguera cremant herbes remeieres i cantant cançons populars. El barça ni el vam veure!! I després... la primera nit de l'Arlet a la furgo! INOBLIDABLE!



L'endemà vam fer una volteta per la fira i jo vaig agafar la bici per anar a Sorribes mentre l'Edu m'anava seguint amb la furgo amb la petitona. Per acabar vam veure un concert de música tradicional més balls a Sorribes i vam dinar en un bon restaurant.



Total, un cap de setmana 10! I qui diu que no es poden fer coses amb nadons d'un mes??

A veure la propera que us expliquem...

1 comentari:

  1. i quan pugui anar en cadireta ja veureu, tots tres junts.

    Jo ahir vaig fer 1h per Collserola amb l'Anaïs al darrera...

    Benvinguts de nou a la blogosfera !

    ResponElimina