dilluns, 20 de juny del 2011

Visca les iaies!!

Les iaies es mereixen una entrada al nostre bloc! Sense elles l'Edu i jo no podriem fer coses junts altre cop.

El dijous i divendres 9-10 de juny, la iaia Montserrat va fer de cangur i vaig poder sortir a córrer per Sant Llorenç d'Hortons, fins i tot, el dia 10 vam poder anar l'Edu i jo els dos junts a córrer!! Feia tant de temps que no ho fèiem!! Vaig acabar feta caldo... al Penedès no hi ha ni un tros de terreny pla... tot puja puja o baixa baixa moooolt!!

El cap de setmana del 11-13 de juny, que va ser un cap de setmana llarg, vam aprofitar-nos de la iaia Adelaida i vam poder fer alguna sortideta plegats mentre ella es quedava amb l'Arlet.

Diumenge vam fer sortideta de 47 km amb la bici de carretera i el dilluns em vaig retrobar amb la btt!! Bufa quan de temps sense anar-hi... però suposo que de mica en mica tornaré a agafar el ritme... o si més no, el que em deixi agafar l'Arlet.


Diumenge a la tarda, tots 4 vam fer una passejadeta de 7 km pels camins de Granyena. Els camps de blat i d'ordi estan al punt! D'aquí res comencen a segar!


Dilluns després de fer la sortideta amb btt, vam rebre també la visita dels tiets Cristina i Andrés i de tota la colla: Marco&Marta&Jairo i Luís&Helen&Pablito. Tot i ser una mica improvisat el dinar, la iaia Adelaida se'n va sortir com una campiona!


Sembla que no, però a la zona de Granyena hi ha un munt de corriolets que valen moooolt la pena!!

Així que a veure quan ens podem aprofitar un altre cop de les iaies!! ;p

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada