dilluns, 20 de juny del 2011

Balaguer i família

Aquest cap de setmana hem anat a Balaguer, com ja fa 3 anys que fem. Hem ajudat en l'organització del Triatló distància B que organitza el Pedala.cat.

Igual que l'any passat, hem estat al control de Tartareu (al km 70 del recorregut de bici). A diferència de l'any passat, però, aquest any també ens ha acompanyat la Carmen!! I hem pogut veure passar el Miquel, que per primer cop s'ha apuntat al B de Balaguer!! Quin valent!!

Des d'aquí vull donar la meva enhorabona al Miquel per convertir-se en finisher!! Molt béeeeee!! Pensa que és un dels triatlons més durs que es fan...jejejeje... algun any potser em digno a fer-lo...ja veurem... però l'Edu... l'Edu diu que l'any que ve el fa!! Que quedi aquesta entrada com a testimoni, eh, Edu!!!!???

També enhorabona a tots els pedales que van ser allà organitzant i muntant tot el tinglado! Són uns cracks!

Ahir diumenge vam tenir dinar familiar a Sant Llorenç. Vam aprofitar-nos altre cop dels avis Ramon i Montse i l'Edu i jo vam sortir a córrer una estoneta abans de que arribés tothom...jejeje!!
Com ha crescut la família!! Hi ha un munt de nens!!!

Els nens de la família! I encara hi falta el Biel que només té una setmana!!

Arnau, Nur, Queralt, Edu, Arlet i jo! Què guapoooossss!!
I el cap de setmana que ve.... SANT JOAN!!! Revetlla a Granyena amb la gent del poble i amb el Miguel&Carmen&Anaïs de convidats i l'endemà marxem a passar el cap de setmana a Castellar!! Fa molt de temps que no hi anem! Ja en tinc ganes!

1 comentari:

  1. Gràcies a vosaltres per acollir-nos i de cara a l'any vinent... Eeeeeedu, Eeeeeedu, Eeeeeeedu

    Jo també hi seré a la sortida si va l'Edu.

    ResponElimina