dimecres, 30 de juny del 2010

Meduses!



Hola!!

El pont de Sant Joan no ha estat pont per tothom... entre ells jo mateixa... m'ha tocat treballar ja que no em queden dies de vacances perquè els agafo tots (menys 2) per anar a Alaska!
L'Edu ha aprofitat per anar a Bordón amb la family i amiguets (el Jose i el Pep). Han fet una mica de tot, btt, barrancs, escalada, aproximació a barrancs en btt!! jajaja! S'ho han passat d'allò més bé, això sí, sabent que a sobre, a l'arribar a casa, tenien el menjar preparadet per l'Adelaida! Això sí que es vida!

Per contra, jo soleta a casa, vaig passar la revetlla de Sant Joan a la Figue (àlies de la Figuerosa) amb els meus bons amics Eli i David. Una revetlla ben maca amb foguera i petardos, bon menjar, coca i bona companyia!

El dia de Sant Joan, vaig fer excursioneta amb els pares per Guimerà i Ciutadilla. Una ruteta circular de 10km que passa pel Santuari de la Bovera que ens va agradar especialment. Si no hi heu anat mai us ho recomano! Està dalt d'una muntanyeta i veus tota la plana de Tàrrega i la Vall del Corb. Molt i molt bonic! A més, és un bon lloc per fer-hi costellades. Hi ha una zona habilitada per fer carn a la brasa i té un bar obert. M'he quedat amb el telèfon per si mai en volem fer alguna. El lloc val la pena!

Pel que fa al cap de setmana, dissabte vaig sortir soleta amb bici pels voltants de casa, semblava que volia ploure però al final va quedar en res. M'agrada sortir sola amb la bici, i més encara per les carreteres tan tranquiles de per aquí. Llàstima que em vaig deixar el bidó a casa (quin desastre de cap que tinc!!) i no vaig poder allargar la sortida tant com hagués volgut... vaig modificar una mica l'itinerari per poder passar per pobles on segur que hi havia fonts! Al final em van sortir uns 45 km. Suficients per arribar a casa, dutxar-me i marxar de pet a Bcn! Tarda amb amiguetes i alguna que altra compra (quin perill que tinc sola, al centre de bcn i amb temps per perdre!).

Dissabte vespre ja vaig marxar cap a Vilanova a veure el meu germà, la Nur i la Queralt!! Està gran gran!! Em vaig quedar a dormir allà per l'endemà participar a la Travessia de Vilanova (2000m de natació).

Us agraden les meduses? suposo que a ningú, oi? La travessia podriem definir-la com un camp de mines de meduses!! N'hi havia per tot arreu! un autèntic malson! Evidentment no em vaig escapar, una medusa marranota es va refregar per tot el meu cos, i sobretot, per la zona del braç...i tot i portar crema anti-meduses la picor al braç no me la va treure ningú! Tot i així no em puc queixar gens. Aquest any els 2000m estaven ben ben ben medits, no com l'any passat que com a molt hi havia 1600m!!
Tot i les meduses estic contenta perquè em vaig sentir molt bé a l'aigua, no vaig arribar cansada i el temps final no està gens malament!
Diumenge vam acabar el dia menjant peixet a casa l'Arnau i la Nur, veient futbol (o més aviat, dormint veient el futbol), jugant amb la Queralt i veient la super furgo nova de l'Arnau i la Nur!! Una més al club per fer companyia a la Vane!!! La Vane ja té cosineta, la Poker! oleole!

I això és tot, ja som dimecres i d'aquí res ja és cap de setmana! El més important de tot però és..... ARRIBA EL JULIOL!! i amb ell el meu aniversari... (em faig vella vella) i també....ALASKA!!!
Només falten 18 dies per agafar l'avió i creuar el "charco"!!! ole ole oleeee!
Us deixo amb una foto ben maca del Mt. McKinley per fer una mica d'envejota!!
Muaks!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada