dimecres, 23 de juny del 2010

Cap de setmana a Balaguer

Doncs sí, aquest últim cap de setmana l'hem passat a Balaguer. Des que formo part del Pedala.cat que hi faig unes quantes visites a l'any. Aquest cap de setmana hi hem anat a l'organització del Triatló B de Balaguer.

L'any passat ja hi vaig anar i va ser una experiència força divertida. Un no sap com és l'organització d'un event d'aquest tipus fins que no s'hi troba. Això sí, els nois i noies del club ho han fet de conya! Cada any ens superem.
A diferència de l'any passat que vaig ser al tram de córrer donant esponges d'aigua als corredors, aquest any hem estat a l'últim avituallament del tram de bicicleta, a Tartareu. La veritat és que no se'm va fer gens pesat, estàvem força distrets veient passar els ciclistes que a aquell punt ja anàven força estirats. De corredors n'hi havia de tots els tipus, alguns de força antipàtics i maleducats.  No penso que sigui tan difícil frenar una mica per agafar un bidó i donar les gràcies a aquell qui te'l dona. Ens hi vam passar 5 hores, simplement perquè voliem i no esperàvem res de res, però almenys que et donin les gràcies està bé. En la mesura del possible animàvem als participants fins i tot cridant-los pel seu nom i realment valia la pena veure com ho agraïen i fins i tot per arribaven a parar i xerraven uns minuts amb tu. Aquest eseprit és el que m'agrada, el que tenen aquells que fan triatlons per a superar-se a un mateix i no els importa a quina posició quedaran (o no gaire). Ara bé els purament competitius que pensen  que no cal ni dir gràcies, aquests ja no m'agraden, no tenia ni temps de veure'ls-hi el dorsal!!
En fi, el dia va ser llarg i complet, però va valer la pena. A veure si l'any vinent puc fer-lo, aquest any m'han faltat km de córrer per culpa de la lesió a la cadera... però veient les cares de cansats que feien els participants quan els retornàvem les bicis, em penso que m'ho pensaré una mica... hauré d'entrenar fort!!

I diumenge vam decidir fer la Montsec-Montsec per lliure. La marxa oficial és aquest dissabte, però com que no ens agraden les mulitituds (i perquè no, siguem sincers..., no volem pagar per fer-la), doncs la vam fer pel nostre compte seguint el track dels organitzadors. Ens van sortir uns 150 km i uns 3000m de desnivell... no està mal, eh??
Aquesta sortida és com un preparatori per la Irati Extrem que tenim pensat fer el 3-4 de Juliol, allò sí que farà mal!!
La jornada va ser força llarga, però no tant com a la Quebrantahuesos. Vam començar a pedalar a les 9h sortint des de Gerb. Primer el port de Vilanova de la Sal, després cap a les Avellanes i començar a escalfar motors amb el Port d'Àger, baixar a Àger i pujar pel Coll d'Ares (uf!). Baixada força llarga fins al Pont de Montanyana o un vam dinar. I llavors pujada pel Port de Montllobar per acabar baixant fins a Tremp. I de Tremp, per Gavet de la Conca i passant pel costat de Llimiana fins anar a petar a la carretera que puja al Port de la Fontllonga i que connecta amb Camarasa. Aquest port se'm va fer etern i a sobre feia una solana impressionant! Em va agafar una mala llet!!! estava cansada i només volia arribar i tenia molta calor i no s'acabava mai!!! Però un cop dalt, au! cap avall fins a Camarasa i després a rodar cap a Gerb, passant per Sant Llorenç de Montgai, això sí! Com m'agrada aquest poble...

I fins aquí el cap de setmana... Demà és Sant Joan, però divendres treballo...ooohhhh quina pena!! No hi haurà pont almenys per mi. L'Edu se'n va a Bordon amb amiguets i jo em quedo de "rodriguez"!
Aquest diumenge.... Travessia a Vilanova i la Geltrú! i de passada... a veure la Queralt!!