dilluns, 18 de juliol del 2011

Cap de setmana d'aniversaris a Tavertet

Els meus pares enguany han fet 60 anys. Per això els vam regalar un cap de setmana a una casa rural per a tota la família. Així que divendres ens vam plantar a Tavertet els meus pares, l'Arnau, la Nur, la Queralt, l'Edu, l'Arlet i jo.
La casa rural en qüestió estava situada al mateix Tavertet, es deia L'Alzina, i ens va agradar moltíssim!
Anant amb nens tant petits, tampoc es poden fer excursions molt llargues ni complicades... Així que dissabte, vam anar a Cantonigròs a la Foradada.

La família anant cap a la Foradada

L'Edu i l'Arlet a la Foradada. Realment és força espectacular!

Després de banyar-nos una mica, vam marxar cap a Rupit. No va costar gaire trobar un restaurant (n'hi ha un munt!) i vam fer un bon dinar i vam brindar pels 60 anys dels meus pares, els meus 31 i els 3 mesos de l'Arlet!

Després de dinar, passejada de rigor per Rupit i cap a Tavertet altre cop. Cap al vespre, l'Edu i jo ens vam escapar a córrer una miqueta pels cingles de Tavertet. Realment és un lloc excepcional i molt però que molt espectacular!!

L'endemà, tot i que les previsions deien que seria un dia molt plujós, vam decidir fer una excursioneta pels voltants. Vam agafar la pista que va cap a Cantonigròs i voliem arribar a Sant Corneli.

La família al complet!
Com que vam agafar el cotxet de la Queralt, no tots vam pujar a Sant Corneli (el camí era massa pedregós i estret pel cotxet!). Així que hi vam pujar l'Edu, l'Arlet i jo.
Va valer molt la pena, ja que l'ermita es troba a dalt d'una cinglera i des d'un mirador que hi queda a prop es pot veure Tavertet des de dalt.

El mirador abans d'arribar a l'ermita de Sant Corneli

Sant Corneli
I ja tornant, se'ns va començar a posar a ploure... vam haver de treure el paraigües... sort que els meus pares van decidir venir-nos a buscar amb el cotxe! Així vam evitar mullar-nos...
L'Arlet encara no sap el que l'espera amb aquests pares que té... :)

El muntatge anti-pluja. L'Arlet és allà sota...!
Per cert, la furgo ja té sostre!! Ja penjarem la foto ben aviat!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada